suukling

godmorgon , de är tisdag nu och jag är hemma från skolan . var hemma igår också eftersom jag hade feber osv. vet inte om jag har de nu men .. känner mig fortfarande väldigt krasslig och snorig . igår såg jag på tre filmer , två av dom va tecknade (;  de va på andra sidan häcken , nicke nyfiken och date movie. dom underhöll mig medans jag inte sov, konstigt nog går de typ inga filmer på tv idag, sicken besvikelse. så då sitter jag vid datorn istället., blev väldigt sugen på att sticka igår när vi fick hem en katalog , skulle även kunna brodera vad som helst, har så tråkigt , och glassen är helt slut :( . pappa och emil åt upp allt utan att fråga mig , så jag har levt här hemma i två dagar utan någon glass. katastrof säger jag bara !

image45

detta är dagens frukost ; vetekakor med skinka och nån slags sallad (som ser ut som grodblad)
3 skärda äpplen,  pumpafrön , multikakor och oboy =)

Kommentarer
Postat av: Åsa

stackars dig:(

2008-02-19 @ 14:36:57

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0