söndag

har suttigt ett tag nu och försökt att knopa ihop ett inlägg som inte är tråkigt . lyckades kanske inte så jätte bra med de .  dagen började iallafall väääldigt tidigt , gick upp redan klockan halv 8 . gissa vem som gick runt som en mumie i huset ? (; kl 9 var de match mot tullinge, själv var man på bänken som "coach-hjälp" kan inte påstå att jag hjälpte nå mycket men men (:  matchen slutade 3-2 till oss efter en mycket spännande och jämn match , kunde ha blivigt många fler mål av båda lagen men båda målvakterna var grymt bra .  trots min krasslighet så stannade jag kvar i hallen i 2 timmar med sällskap av hanna , jossan och mickis . längesen jag träffade hanna så de var trevligt återseende . vi hade väldigt mycket att prata om :)  sedan dess har jag typ vart hemma , sovigt och.. ja vad har jag gjort? inte mycket iallafall . vart väldigt snorig och så , får se om jag orkar med skolan imorgon . gabriella går tydligen med nå virus och får inte gå till skolan på en vecka (från i tisdags) , hoppas bara jag inte har fått de. 

kommande vecka är ganska lugn
måndag : so och engelska (f-träning)
tisdag : no och spanska , tandläkare (ib-träning)
onsdag : so och matte prov
torsdag : no och idrotts teori (träning)
fredag : svenska redovisning del 3
lördag : ledigt
söndag :    --||--

pussar från sjuklingen

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0