soliga veckoslut

godmorgon allihopa (:
idag gick jag upp klockan 8, okej kanske typ kvart över :)  är fortfarande inte så mycket inne på att äta frukost eftersom de har blivigt rätt sen frukost nu i veckan . men jag fick i min två mackor och lite blåbärssoppa . och vädret idag alltså , soligt och blåsigt . trots detta blir de min tjocka dunjacka . har inte införskaffat någon vårjacka än , då de säkert blir i london . hade ett litet snack med mamma efter hon kom hem från ge-galan igår , och hon vill att jag ska gå på "sparlåga" med shoppandet så jag kan shoppa mer i london . men nu är de lov och jag och gabriella ska ha lite kvalitetstid :)  men de kanske blir nått par jeans idag om jag hittar nått. för övrigt är jag väldigt sugen på att söka upp en boomerang butik och spana in på deras rea eftersom dom har 70 %  , ruskigt billigt .
 hoppas årets sportlov blir bättre än de förra , vilket blir svårt men man kan ju alltid hoppas
nu ska jag springa till bussen , ha en trevlig dag


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0