snöiga söndag

idag började dagen med att någon ringde mig kl halv 6 . jag som va halvt sovande lyckades att klicka på upptaget-knappen . men vem snackar i telefon kl halv 6 på morgonen ? förstod själv att man skulle försöka igen . vilken den nu gjorde . men bara en gång som tur ´, somnade om och sen gick jag upp ungefär vid 12 , hade kunnat sovit mycket längre om de inte vore för att pappa var utanför mitt rum och dammsög . inte så mycket i sig att säga om dagen annars. slappat och kollat runt på internet . fastnade för några söta virkade/stickade väskor på en garnhemsida . kanske ska man försöka lära sig att virka ändå ? (a)
nu ska jag snart sussa kudde . pussar ♥


      

bilder från garnstudio.se


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0