snabbmats fiesta

åh vilken eftermiddag , skönt att få vila sig efter fliluftsdagen idag . imorgon blir de uppsatsskrivning i skolan , får se hur de går . tror vi får sluta efter de så de blir nog en ganska (?) kort dag . måste nog snacka med min lärare då jag missade alla kurslektioner den här veckan = ingen påbörjad uppsats . och den ska vara klar veckan efter sportlovet. känner mig ändå ganska bra eftersom jag fattat väldigt mycket på no lektionerna , vilket jag verkligen inte trode. måste ju höja mitt no betyg (so också för den delen) räcker inte med g för mig tack ! tror jag tar en sväng i centrum efter skolan , måste leta jeans och fylla på mitt smink förråd .
idag had bror min och jag en trevlig skräpmats middag. gissa vem som var den nyttige ? (:
själv åt man 10 bitars sushi medans han högg in på en dubbel inbakad gourmet pizza, fattar inte varför han kan hålla sin kropp så slimmad? men just nu är sushi min favvo-mat ( besatthet) sen ett tag tillbaka . läste förut att de va vääldigt mycket nyttigare än vanlig snabbmat . om man ska slimma de ännu mer så kan man ta bort laxen . men de är ju bland de godaste av alla små bitar. min favorit är rullen , kommer inte på vad den heter men med lax, gurka , avokado och räkpinne. alla dessa fördomar mot de svarta bandet ( sjögräset ) , tycker inte de är nå fel på de . de smakar faktist sött . och de finns ju faktist folk som äter ( dricker !! ) alger , och ingen tycker de är nå fel med de ?
nu ska jag fortsätta med mitt tv-mys och sedan lägga mig
puussar ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0