skolavslutning nästa ?

image67

Blev tipsad om webbshoppen forever 21 i en blogg och jag tänkte att jag skulle titta in lite, men gud så mycket fint dom hade , väldigt billigt också . synd att frakten kostar så mycket annars hade jag redan haft massor hemma . får helt enkelt vänta tills jag åker till london, tror de finns en sån butik där .
vit klänning ~ 160 kr *
cardigan ~ 70 kr *
svarta lack ballerinas ~ 90 kr *
pärlörhängen ~ 20 kr *
= 340 kr *

(*= cirka priser, på hemsidan står dom i dollar , räknade med att dollarn är på ca 6.5 )

Kommentarer
Postat av: Åsa

fett snygga

2008-02-25 @ 13:26:13
Postat av: Amanda

Grymt snygga kläder :)

2008-02-27 @ 01:02:10
URL: http://mandysplace.blogg.se

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0