sjuk-slut

nu är de slut , kapput på all sjukdom (:  ska sova snart och imorgon pallra mig iväg till skolan , där heldag i tyresta väntar . får se hur kul de blir men ... ska bli kul att träffa lite folk igen och så ,  har inte haft nån vanlig pratstund med någon . mamma är liksom lagom intreserad av att diskutera filmer , tv program och kläder. buhu. men nu ska jag prata på så mycket jag kan , har lite att ta igen kan man säga , både i skola och socialt .
imorgon ska vi tydligen grilla hamburgare  , mysigt . men måste ju ta med lite av mina riskakor.  har blivigt lite beroende av dom  (:  känner verkligen för att röra på mig nu också  , har ju inte vart ute sen i söndags , mitt fläsk behöver motion.  på tal om de såg jag ett tv program om anorexi (?) , där unga tjejer går ut på internet på sk. pro-anorexi sidor och lär sig massa saker . skit läskigt , har ibland tänk på att söka nått på internet om några knep eller så  , men nu hörde jag att man kan bli lurad in i sånt här . att folk som bara velat gå ner några kilo blivigt fast för de och besatta av sin vikt. detta vill jag då rakt inte bli .
och idag ska se tydligen vara en solmånförmörkelse mellan kl 04 och ~05 , om jag är pigg nog så kommer jag nog gu upp för att se lite . nästa gång ska ju inte vara förens nångång 2010 .
nu ska jag äta lite glass  , sen sova . puuuusss ♥

image62

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0