onsdags mys

hejsan allesammans, tänkte lägga upp ett inlägg igår kväll . men blev inte så då jag inte kunde logga in , typiskt. idag har jag bara myst runt i huset , känner mig ganska pigg faktist :) blir nog skola imorgon tror jag , och vi ska ha friluftsdag i tyresta . bra de iallafall , känner mig otroligt seg i huvudet.  idag vaknade jag kl 11 och gjorde frukost , de roligaste jag har haft dem senaste dagarna är faktist, tro de eller ej att göra min mat ;D . känner mig så otroligt kreativ ^^ idag blev de iallafall lite stekt ägg och skinka , äppelbitar och lite oboy och så . och såklart mina multikakor ! jag älskar verkligen dom ,  börjar bli som ett beroende , kan äta nästan ett helt paket om jag inte kunde bärga mig (;  dom är en annan variant av riskakor , fast med olika frön som typ dinkel och quinoa m.m . jag ersätter mina bullar och kakor med dem , praktist . men lite glass blev de iallafall igår när mamma och pappa hade handlat. 

idag har jag som sagt mest tagit de lugnt och så ,
 kollat gustav 2 och lite svampbob , hihi :)  skriver nog nått mer idag, 
men nu ska jag se lite på tv och fixa lunch , pussar ♥

image61     me want a body like that ! och bikinin (:


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0