mys onsdag

mys dag idag, inte ordagrant men de va en skön dag helt enkelt :) på förmiddagen så skrev jag och nathalie klar vår torsk löpsedel  , riktigt fin blev den , njaa . lunchen var ju inte precis den bästa så gabriella , nathalie och jag gick till donken käka.  eller rättare sagt tog med den till skolan , bara för att reta sofia ;) inte för att jag hade lust att sitta på smockfulla donken heller men. jag provade el nacho (?) , den va helt okej . lite annorlunda förstås med nachos i (;  efter den lunchen så hade vi matteprov , satt typ lite mindre än en timme tror jag ..  gick väll helt ok , men jag hade fel på en uppgift så ingen middag för mig å pappsen inte . typiskt. fick ju 38 på samma prov förra året (gjorde 8ans bok i 7an ) hoppas jag inte får sämre iallafall . vore ju pinsamt .
gick lite i centrum efter skolan med charlotte (hihi ) och ellinor . jag köpte en ljusrosa bh och en chockrosa topp , hehe , får se om jag vågar ha den :} . och i centrum fanns alla dessa ursöta alla hjärtans dag grejer. shit vad jag fick ångest =/ vill ju också ha en söt nalle eller bara ett sött kort av en person . känns för tillfället inte speciellt troligt. blev ganska deprimerad , vill ju också ha nån att mysa med på alla hjärtans dag .. aww =(
nu ska jag gå och byta om , sen ska vi fara till kusinerna och äta tårta . morfar fyller 80 idag :) men själv ska jag nog chilla lite med tårtorna. bäst på så vis tror jag
kramkram ♥

image17

denna "lilla" nalle får gärna flytta hem till mig :]
texten på kudden är bara så gullig , ' love you , want you need you '

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0