mjauuu lov !

hallojsan därute :) 
verkligen urfint väder ute idag, vårkänslorna bara svärmar (?) över mig . blir nästan sugen på att bada , hihi
har inte varit så aktiv i helgen då jag inte haft så mycket tid över. lovar att skriva mer i veckan då de är sportlov och myyyycket tid över (:

i fredags hade jag som sagt uppsatsskrivning i skolan , inge vidare kul . vi fick skriva ett gammalt nationellt prov .. hoppas jag gjorde bra ifrån mig iallafall  , skrev om "min vändpunkt" . den handlade mest om hur jag har förändrat mitt liv nu under de här året.  inte så intresant kanske men de va de bästa jag kom på (;  slutade ungefär vid 1 , då tog jag med mig själv (för en gångs skull ) till centrum , när jag gick in i min första butik så ringde de . och va de inte min käre lille följeslagare nathalie som ville hänka på (:  vi gick in på åhlens där dom hade 30% på hela sortimentet (hela butiken) , där köpte jag en ny foundation och två tröjor . värsta shoppingen !  haha , men jag har inte handlat så mycket på länge eftersom jag sparar pengar till london . men tröjorna kostade typ 130 tillsammans , så de va bra för att vara mig :) sen gick vi in på gina tricot , där dom höll på att rea ut en topp som jag tittat på jättelänge . och så finns den bara i två storlekar , xs och m . provar båda men antingen så sitter den för tajt eller för slappt . vi går i några till butiker innan nathalie lämnar mig. sen går jag en sväng på hm men sen tar jag mig också hem . ägnar nästan hela eftermiddagen åt att vila och titta på tv. vid halv 8 så träffar jag linn och vi går upp till sågen och köper godis , ja jag kännde mig faktist värd de (a) .  bra med motion får man också ;D vi snackade om allt möjligt . vi träffas inte lika ofta vilket jag tycker e synd när man bor så nära varandra , hihi (;  hoppas vi träffar varandra något mer under sportlovet iallafall . på lördagen så var jag uppe tidigt och kollade på match i vendelsömalm , ganska roligt . men jag var ganska trött  .  efter matchen åkte jag med mamma till haninge centrum där jag skulle köpa en papperskorg som jag hade sett dagen innan på åhlens . sen när vi hade shoppat klart så kom jag ut med :
- papperskorg
- bok om pingvinresan
- klänning
- sminkborste
söndagen var väll inte så jätteintresant , jag vaknade hos gabriella ungefär vid haallv 8 . jag hade glömt att stänga av mitt alarm från fredagen . sedan vaknade jag på riktigt ungefär vid 10 när min stygga kusin skickade sms (;  när gabriella vaknar säger hon : ööhh lät inte din mobil nått kl 7 nånting ? helt klarvaken förstås , not . efter vi åt frukost så åkte jag hem  , då va klockan runt 12 . när jag kom hem var de bara att börja röja hemma eftersom mamma hade lånat en lastbil så vi kunde köra bort lite skräp . bla min gammla garderob och en gammal säng . efter de , ja vad gjorde jag då .. tittade på tv och sov lite tror jag :)  kvällen slutades med lite popcorn och wallander. usch den va hemsk , alla tjejer som blev tvungna att sälja sig och så . usch .
nu ska jag äta lite tror jag , sen får vi se vad jag hittar på
pussssaar ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0