mariadagen (:

hejsan allihopa ,  försov mig idag.. kan bero på att mamma struntade i att väcka mig imorse , så hon sjöng antagligen för pappsen själv . men jag kommer ihåg att de va någon som drog i mitt täcke och då tog jag tag i de och drog tillbaka (;  antagligen va de mamma , som tydligen gav upp sen :P  sedan stängde jag av två alarm vid 9 tiden . sen när jag började få tillbaka min sinnesnärvaro och kollade klockan så var den inte 10 som jag trodde , utan 12 . jippi där försvann hela torsdagsmorgonen.. -.- 

har inga speciella planer idag eftersom mamma och pappa ska ha möte med dom som planerar vårat kök idag så kommer nog kussarna inte komma förbi.. de är ju en kul sysselsättning på sin födelsedag.. men alla vi har ju olika prioriteringar . jag har iallafall sagt att jag vill ha en tårta , för de är jag värd tycker jag :)  de är liksom inte bara pappas dag idag, vet inte om jag orkar träna idag, känner mig inte så jättemotiverad när vi inte är så jättemånga .. gick ju nästan och sov på träningen i tisdags (;
nu ska jag ta en dusch och sen äta lite , puss


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0