måndag

hej hoppsan (:
trevlans dag idag i skolan , inte för jobbig att ta sig igenom . vi höll på med relion på förmiddagen , jättekul . vi fick jobba om kristendomen. oooj så mycket man lärde sig ! hade ju vart kul om man fick nått som man typ inte vet någonting om ? jag ägnade iallafall denna lektion till att rita en bild på gud som satt på ett moln och pekade o så ( ja de va faktist en uppgift (: ) . vi hade mikaela och när jag ehm,.. går fram och visar bilden vid lektionen slut så säger hon   , jaaaa jätte fiiiiint , de roliga är att de verkligen låter som att hon menar de .. hehe, kan ju lägga upp en bild på den imorgon . på engelskan så jobbade vi om kärlek, vi läste två tunna häften och sen så skulle vi diskutera lite om skillnaden mellan kärlek nu och då typ? sen blev jag kvar på skolan i ungefär 1,5 timme för att jobba klart mitt får i slöjden . kunde ha stannat ett tag till men visst, idag skulle de visst stänga en halvtimme tidigare. lovar att jag hade blivigt klar om jag hade suttit typ 10 min till . ska typ bara sätta fast klövarna/platåskorna på mitt får , just nu ser den verkligen ut som elvis :D  kanske lägger upp en bild imorgon.. hihi nja ska nog inte lova för mycket :) grejerna bara åker in genom ena örat och ut genom de andra som man säger (;
nu ska jag läsa svenskabok och sova
pussar ♥

veckans schema :

tisdag : spanska prov . träning , om jag orkar
onsdag : religon redovisning .
om jag är på humör kanske en sväng till götgatan , annars hem till nån sötis
torsdag : alla hjärtans dag , temadag i skolan . träning
fredag : svenska redovisning del.2 . ?
lördag : typ helt ledigt ! grymt skönt
söndag : tidig hemmamatch mot tullinge . ledigt




Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0