lördag morgon

mjaauu , trött som fan efter igår , men vad gör man inte för att få spendera lite av sin tid med kussarna . dagens aktivitet är bio , vi ska se den nya filmen juno . den handlar om en 16 gravid tjej som ska adoptera bort sitt barn till den perfekta familjen , vilket inte visar sig att vara så lätt.
låter lite mysko men de va ett tag sen jag va på bio nu , tittar mest på hyrfilmer tsms med mina tjejer , hemma hos mig .  kanske är lite mysigt att va hemma vid en bioduk men inget slår den äkta saken liksom (:
hihi , nu ska jag slänga i mig en macka och fixa mig lite.  ska ta 24an som går om 10 minuter . måste va rekordsnabb :)
heejsvejs ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0