läskig tankeläsning

hihi , km inte på en någon bra rubrik men (: som rubriken säger, linn läste mina tankar  . har varigt jätte sugen på glass hela veckan, alltså inte vanlig utan på pinne/strut  . men dom dagarna jag vart sugen så har vädret lockat så mycket till de . men nu blir de alltså en solig promenix, en glass och lite mys vid stranden .
jag som redan hade klätt på mig för en dag inomhus ( mysklänning och strumbyxor ) fick minsann byta om till några lite mer "varmare" kläder .lägger nog upp lite bilder senare . juste, tvättade ju mina leriga jeans igår (?) och satte på mig dom idag,  men vad dom har blivigt ljusa om häcken .. vet inte om de beror på tvätten eller om för att jag har suttit för mycket vid datan . men konstigt nog vore de eftersom jag inte märkt de föränn nu .
nu ska jag äta lite , har fortfarande inte ätit nån frukost . men de är väll lite sent nu
hejsansvejsan ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0