hurtbulle-dagen

hallojsan på er där ute (:
var i skolan idag , wihuu. vi gick från brandbergen till tyrestaby, urrrk så jobbigt . och jag har inte vart ute på 4 dagar liksom ! de tog ungefär 40 minuter. sen skulle vi gå nån slags slinga på ungefär 2.5 km också . om jag tyckte att ditvägen var jobbig så var dehär desto värre. de var bara uppförsbacke hela tiden och man kunde nästan bara ägna sin tid åt att stirra på sina fötter för de va vad man gjorde så man inte skulle ramla. sen satt vi vid en rastplats och väntade på att dom skulle få fart på grillen , vilket tog ungefär en halvtimme ... och efter vi hade ätit så åkte vi hem , jag åkte till brandbergen och bytte buss där. kom hem ungefär halv 1 . och nu sitter jag här fortfaranade . har vilat lite och kollat i boomerangs vår&sommar katalog . mysiga kläder där :) 
nu ska jag skriva en liten lista sen ska jag vila/titta på tv. ikväll blir de sushi och tv mys ! :)
 

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0