glassigt

usch vilken jobbig dag ! svenskan var väll okej , men halsen plågade mig verkligen hela dan . jobbigt att äta och svälja. men mycket glass har de blivigt :)  åt inge mycket på lunchen och inget när jag kom hem ¨(förutom glassen såklart ) . men de har blvigt nästan ett halvt glasspaket, uschusch . gott men inge bra kan man säga. har skött mig vädligt bra på sista tiden tycker jag . så inte mycket mer onyttigheter för min del ( buhu )  .
och jag måste bara snacka lite om vädret (;  på morgonen var de ju som sagt väldigt soligt men ändå kallt. sen på dagen börjar de snö lite lätt , ganska gulligt tycker jag . men på eftermiddan då jag kom ut från affären så var de värsta snöstormen . jag gillar snö men min hals gillar inte kylan alls . känns bättre nu , men blir hemma hela dan imorgon för att kurera mig . är vääääldigt matchsugen (:
pussar ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0