estetisk fredag

halllo på er (:
dagen idag började med att jag försov mig (har aldrig gjort de när vi börjat 10!) och inte hann äta frukost, inte bra. missade också bussen och höll på att missa min andra buss med ! jobbig start men helt klart en ganska kul dag tillslut :)  fick göra första redovisningen på svenskan med jolsson hihi (;  hade ingen jättebra koll på min redovisning , blev mycket "hmmm" och skrattande för min del , han gjorde om innebandy-historia. inte för att de inte va intresant men jag hörde knappt någonting han sa , hörde typ 'unihoc är de största klubb(som i klubba)märket , en sån har jag ' haha, men jag har ganska svårt att lyssna när flera pratar samtidigt, och nu var de liksom typ mer än 10 tvåpers grupper som satt och snacka samtidigt . sen var de lunch , de blev kyckling . helt ok , då kom jag på att jag inte hade ätit någon frukost, ändå var jag inte nå vidare hungrig . konstigt.. brukar vara de . på eftermiddagen hade vi prov på annorlunda ord (därför rubriken , estetisk = smakfull/skön ) *flirtflirt* men jag tror inte direkt min svenskalärare läser min blogg men iallafall ;D provet gick också ganska bra :)
efter skolan gick jag och nathalie (min trogna anhängare (; ) till centrum för att byta en t-shirt jag fick från emma och sofia i födelsedags present.  de gick bra de , trode att de skulle va försent att byta (:  jag köpte även en pudersvamp (heter de så ? xD ) på hm . brukar föredra borstar men med mitt nya puder så är de lite svårt. köpte de från wet n' wild förra helgen , de är verkligen jättebra ( och billigt ) . resten av dagen har jag bara latat i soffan och ätit godis :} myysigt, men hade vart trevligare med sällskap men man kan ju inte få allt här i livet. 

nu ska jag sussa , upp tidigt imorgon .
ska möta tjejerna inne i stan för lite butiks gluttande (a) , missar tuvvär bion.
men de blir hemma-match mot balrog istället. sen kanske lite kvällsmys.
pussar ♥

 

lite rockig/punkig stil idag?
 helt okej , bara om de inte blir för mycket

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0