alla <3 dag

japp , idag var de alla ♥ dag. usch va deprimerad man blir när man ser alla med gulliga nallar, godis och fina kort. vill också ha ! på eftermiddagen idag när vi skulle göra hjärtan i papper och sånt så gjorde en tjej i min klass ett kort till en kille hon gillar, som verkar gilla henne med. hon är inte precis den populäraste i skolan , inte han heller . men gud så avis jag blir, varför kan jag inte ha sån tur med kärleken ?
var grymt gos-sugen idag men de närmaste jag kom va väll att se mig själv sitta och luta mig mot oskar när dom spelade kort. blir så myssugen på vintern , och idag på kvällen började de snöa . inte så kul att sitta inne själv när de snöar och man bara vill gossa sig under en filt och titta på film .
idag hade vi temadag på skolan , men mycket till kärlek vill jag då inte påstå. vår klass var på 4 stationer och den första var den tråkigaste ever ! vi skulle läsa ett papper och sen fylla i ett papper om vad vår skola kunde förbättra sig på . då föredrar jag nästan björns lektioner, förutom lukten förstås . innan lunch blev vi uttvingade att gå en tipspromenad nere på rudan. tipspromenaden handlade om vår skola .super kul + att man höll på att frysa ijäl . efter lunchen så skulle vi "pynta upp" skolan. de lät ju kul , va helt okej . men skolan , uuusch så de ser ut ! röda hjärtan överallt och svarta fjärilar . de ser bara grymt fult ut och så ser de ut som några dagisbarn har ritat dom . vi fick dutta med svampar i några mallar som några lärare hade gjort. kan inte påstå att dom va nå vidare på de . sen så fick vi göra hjärtan i papper som vi senare satte upp nere i entrén . mitt va rött med lite ljusrosa prasselpapper som ansikte ^^  efter skolan åkte jag hem och då så bakade jag en hjärtformad kladdkaka , dagen till ära . han tuvvär inte smaka på den då jag skulle på träning , men nu ska jag skriva lite om mina pingviner innan jag går och lägger mig
pussar ♥

image40

tänkte pynta upp inlägget med en liten bild :)
i skolan delade dom ut hjärtklistermärken , gulligt (;



Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0