wishes




igårkväll satt jag inne lite på nätet, kände mig sugen på att göra en design eller så, men tyvvär blev de ju inte så och när jag började kolla runt på olika nätshopar så blev jag otroligt inspirerad till att göra ett "önske"inlägg. men ofc så ska ju bloggen dampa när de kommer till kritan att lägga in grejset i bloggen . jahapp säger man bara.
nog om de, hittade lite olika söta smycken och lite sånt. kan väll rabbla upp lite vad de kommer ifrån, man vet ju som sagt inte vilka som läser min blogg *blinkblink*
kofta från h&m, bruna tofflor från friis&company(nelly), halsband från bettiesgalleria, rosa armband från angela gotborn, bh från lindex, leopard slippers,armband och örhängen från asos & trådlöst tangentbord från logitech
de bästa med de här sakerna är att de (förutom tangentbordet) kostar under 200 lappen, de är ju ganska bra? 149-199 ligger de flesta på , grejerna från asos håller sig alla under hundralappen tror jag, men där är de lite frakt på .
där här ni kanske lite indikationer på vad ni ska köpa, hihi
puss!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Snygga saker men kommer en liten fråga: ska vi köpa julklappar till varandra? Ni skulle inte vara hemma, eller var det så?

2008-12-11 @ 09:10:22
URL: http://tvins.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0