helt ok söndag

hejhej söta, mårsning?
tänkte börja fixa mig för sängen, redan nu faktist. helt otroligt egentligen.
imorgon tror jag nämligen mamma kommer komma och väcka mig runt 8 eftersom mitt lag har match, jag kommer dock inte spela om inte ett mirakel sker under natten, vilket jag tvivlar.
får se hur de går för de andra jäntorna, sedan typ direkt efter så spelar de en till match i torvalla . får se om jag ser båda matcherna, sen har nämligen emil match i hallen som den första matchen spelades.
krångligt men. sen ska jag försöka dra med mamma till centurm för att fixa tillbaka sidenbandet till min klänning , som jag btw ska lägga upp en bild på så snart jag vet hur. blir väll att fota den med mammas kamera eller nått. om de inte vore för att mobilen ska dampa varje gång man försöker ansluta den till datan så hade jag en jättefin där. men nog om de , sen ska jag väll plugga engelska. hyfsat lite plugg ändå, om man gämför med vad vi brukar ha.
nej nu ska jag sätta på sune (höhö) och sen blir de kudden,
puss!


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0