sukkkk

hejsan söta människor, om ni undrar hur de är med mig så vet jag inte riktigt vad jag ska svara.
hela morgonen(?) har varit som en berodalbana, när jag vaknade så kännde jag mig helt ok. men när jag började röra på mig, andas och hela paketet så var jag väldigt otaggad. sedan hostade jag lite och typ hela halsen släppte, men då kunde jag lika gärna stanna hemma. tur var att man gjorde de. när jag sen vaknade igen vid halv 11 tidne så var de väldigt rossligt igen. sen känndes de nästan som att jag ville åka till skolan på eftermiddagen ,men tur var väll de för sen kunde man knappt prata. men nu har jag iallafall tryckt i mig en pizza och spelat lite sims (a)
ensam-lan kanske?
nu tänkte jag slå på en film , funderar mellan oliver och gänget(den tecknade ni vet?) och rosa the movie. får nog bli den första, såg typ 10 minuter av den igår innan jag skulle sova. så skön, "jag ska ha hälften av korvarnaaaaa"
hihih... men först måste jag ju se julkalendern, vet inte om jag orkar lägga upp dom från i helgen , kanske blir en länk eller nått. pussar från lilla sjuklingen 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

bergochdalbana annars ;)

2008-12-08 @ 18:27:03
URL: http://nathaliiies.devote.se

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0