pappa snurrar som vanligt, och låter grymt seriös

halloj! vaknade på ett strålande humör den här morgonen, eller not?
la mig runt 3 igår, sen blir man väckt idag av pappa som säger några väl valda ord :
"men hörru, nu är klockan faktist halv 1... är du lite bakis?"
jag som är typ halvvaken ba ,
 "öhhh? va? jag var hos nathalie?"
lät säkert lite flumm, men som några av mina kompisar vet så råkade jag ju säga en sak som pappa antagligen missuppfattade för ett tag sen "jag dricker ju inte när jag e hemma"
"aha, så du dricker när du är borta?"
*suck* säger jag bara, men nu ska jag springa iväg. jobb på g, men just nu saknar jag mitt mobilheadset något eeeeenoooooooooooooooooooooormt, en vecka utan dig <3  om någon av mina kompisar skulle springa på honom så kan ni väll hälsa eller något. känns ganska tomt nu. speciellt när man ska iväg och jobba, hur kul låter de att spendera 1h i ett trapphus med bara ljuden av ens egna fotsteg.. ja ni hör ju själva. får ta till mitt lilla kk aka. mp3n och se om den är nått att ha.
vi hörs senare, puss!

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0