late morning

gäsp. nu hare för länge sen blivigt dags för mig att hoppa i sängs.
tiden rann iväg lite, tur att man inte har någon vidare tid att passa imorgon.
jag , gabriella och nån till (?) ska typ in till stan på grönalunds julmarknad. själv är jag sugen på lite shopping också, får se hur de blir eftersom vi knappt bestämt något. strumpbyxor och underkläder behöver jag, sedan på kvällen får vi se vad vi hittar på, gröna lund stänger kl 6 så de blir ju inte direkt "röj" där.
vi hörs imorgon bloggen , puss!

Kommentarer
Postat av: Solli

Hej!

Såg att du varit med och tävlat i en

annan blogg. Just nu lottar jag ut

exklusiva produkter från Mondiablo.

Tävlingen avslutas nästa vecka och

vinstchansen är väldigt stor då det

ännu inte är många som deltar än.

Därför ville jag tipsa dig ;o)



Ha en underbar helg!


Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0