krax krax

tjoho *host*
min hosta har kommit tillbaka nu, med ganska besked. "kul"
halsen känns bättre, nu är d mest bara torrhosta, men fortfarande grymt irriterande
imorgon är de träning igen, snart har jag inte tränat på två veckor, de är sjukt mycket.
börjar känna mig som en fet potatis. tror vi kommer ta juluppehåll nästa vecka och de betyder att jag inte tränat nått inför storvreta, greeeeat dära.
*pust* , sitter här och typ flåsar. och ändå sitter jag bara ner. synd om mig altså.
imorgon är de skola med bild och matte, fast om de blir så mycket matte vet jag inte.
inte om jag och charlie får bestämma, korvfest på g eller vad?
eftersom vi hade ett paket korv kkvar från julmarknaden så bestämde vi där att vi skulle ha korvfest.
vilket röj de kommer bliiii, haha
får bli en kortis då jag har syvmöte också, vill ju inte missa allt skoj, så man får väll avsluta festen innan man drar? (;
haha, nej nu blir de kvällsritual med sune och så ska jag lapa lite vatten. halsen skriker efter de.
puss

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0