8 tjejer i lakan = some crazy shit

hejsan hoppsan, sitter här nu . ensam. har varit hemma från nathalie sen runt halv 1 någonting, var grymt hyper då. men de har gått ner iochmed att jag "taggade ner" och såg en film. dr doolittle 1 faktist, mysig film. förutom de att man var själv så var de faktist mysigt, lite nostalgi där.
kvällen i övrigt var supermys, vi hade kul. snackade om , ja lite annorlunda ämnen faktist. en kille som charlotta smsade med trodde att vi när vi snackade "tjejsnack" var killar,förhållanden och bebisar . man ba what!?
bebisar liksom, killar och förhållanden är väll en liten del. den här gången var de väll lite mer "dirty" ämnen på g, mer behöver vi ju inte gå in på. förutom att kolla lite på idol, shaka loss så körde vi även lite "SKP", de var verkligen nostalgi. "sanning , konsekvens och procent" liksom. hah! nu var vi faktist riktigt duktiga och mer seriösa än på den tiden, sedan fick man reda på lite mer hemska saker och andra saker med. själv avslöjade man väll inte så mycket, fick inte så många "juicy" frågor direkt. de var nästan så att man blev lite besviken faktist :o
så vad säger ni tjejer, om vi gör om de nångång så får ni fiska fram lite mer saftiga frågor, höhö . jag har iiiiiinga hämningar. eller jag vet faktist inte.
imorgon ska jag för övrigt försöka fiska lite bilder från de olika kameramännen i gänget så jag kanske lägger upp nån här, we'll se.
jo juste, om ni undrar hur de gick med min "outfit" så gick de väll okej, men måste ju säga att de andra lyckades lite bättre än mig. som vanligt känner man sig som den minst ambitiösa, hm. hur kommer de sig? 80tal, geisha och gala. får ta och komma på nått som jag äger dom andra i på min nästa tjejkväll. hmmm... de blir svårt! något ostylat alá björn borg wannabes, alla vet ju vem som vinner då liksom? hihi

imorgon har jag väll inga planer precis, trodde kusinerna skulle komma och fira mamma. men tydligen inte, så de blir lite jobb på dagen och sen får jag väll fiska på några av tjejerna. denna kväll räknas ju nästan till en i klassen "hemmakväll" vad gör jag inte nu liksom? hm
funderar på att slå på lucia avsnittet på sune, sedan försöka sova. vill ju inte sova bort hela dagen, vilket jag verkar lyckas med vad jag än gör. men iallafall .
puss på er

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0