friday night

hejsan där ute ,
sitter lite vid datan nu, fortfarande trött sen igår .. blev sådär halvsent men jag blev trött iallafall .. vi hade kul iallafall (;
nu tänkte jag inte berätta så detaljerat eftersom de kommer ta lååååååååååååång tid , och så länge orkar jag faktist inte skriva ,hihi
i skolan hade vi svenska , helt ok lektion faktist.. bra eftersom man är lite seg sista dan i veckan .. eller jag är alltid seg så.. efter skolan satt jag på bussen hem när charlie smsade och de slutade med att hon kom hem till mig lite efter jag landat innanför dörren . vi provade igenom typ hela min garderob... hon fick prova några byxor och så ., senare kom gabriella , jag vet inte när men då hade vi ungefär halva garderoben kvar ( bh delen tog väldigt lång tid)  så vi fortsatte , sen så gjorde vi hemmagjorda gulliga hawaii och caprisiosa pizzor , sen satt vi och snacka ett tag , charlie åkte hem och på busshållplatsen blev vi attackerade av mygg , uschusch ... gabriella som igentligen inte tål myggor blev liksom biten igenom sina strumpbyxor... stackarn , som tur hade jag hennes medicin hemma sen jag och brorsan hade vattkoppor ( typ för 2 år sen ) , senare satte jag och gabriella på american pie bandcamp och såg typ halva innan vi blev avbrutna av nån som skrev nått på msn , sen hörde jag också dörrklockan så vi gick ner och kissade och tog ur colan ur frysen , jag gick ner en sväng i källaren och sen när jag kommer upp är dörren öppen och jag hör gabriella och sofias röster... ja ba okej.... sen visade de sig att dom var på en fest som var i byggdegården som ligger typ i slutet av min gata , så de var ju trevligt (:  vi bestämde att vi skulle höras av under kvällen och så ... jag och gabriella gick in igen och kollade klart på filmen och satte på mr bean på semester , och den va fan skön :D
då hade min mamma gått och lagt sig och då gick vi ner och de slutade med att vi gick ut en sväng , myggorna hade fördvunnit så de var skönt , vi försökte ringa sofia men de gick inte så bra.. vi började smsa med lite folk för att få lite sällskap .. men de gick ju sådär.. + att vi inte orkade ta oss nånstans
vi gick en sväng till sågen och snackade o sånt.. ganska tomt där så vi gick tillbaka.. satte oss utanför bg och var med sofia , snackade i telefon och flummade lite , de var ganska skoj , men sen blev vi lite trötter och gick hem till mig och kollade på ciao bella , jag somnade nästan i slutet av filmen och sen blev jag liksom jättepigg , igen , haha... vi somnade typ vid 4 nånting tror jag ..
idag käkade vi brunch som bestog av pannkakor, muums .. sen gabriella drog hem har jag typ suttit här halvdö.. snart ska jag käka och sen drar vi in till stan för nrj , vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig heller...
men jag får inte komma hem alt försent eftersom jag har blivigt kallad till en dj match imorgon , i nynäshamn... kul... typ tidigt ocks¨
nej nu ska jag rota lite i garderoben
puss

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0