tisdag

hej sötnosar , vad har ni gjort idag då ?
jag var hyfsat frisk imorse så jag gick till skolan , ingen feber men fortfarande ont i halsen och smått snuvig..
som tur var skolan inte så vidare påfrestande så jag klarade mig , vi hade hk , spanska & studietid .. på hk'n snackade vi mest om hushållsapparater och sånt.. sen försökte vi komma på ett bättre sätt att typ återanvända vatten .. eller bygga en miljövänligare toa ( vattenmässigt sett)  , sen på spanskan fick vi typ presentera oss och lite sånt.. den lektionen gick väldigt snabb och sen var de studietid ,.,. jag är ju inte den som arbetar så jätteeffektivt men .. jag började jobba på mitt svenska brev... som ska vara inlämnat på fredag , greeeat .. men jag är nog mest orolig för hur mycket jag missade på historian igår .. vill ju inte verka helt retard på lektionen imorgon..
ikväll så hade jag en lugn kväll  , var ensam med mamma och vi käkade laxtoast och sen kollade jag på en prinsessas dagbok , verkligen nostalgi på hög nivå... kommer ihåg när jag såg den första gången.. jag tyckte killen i filmen va så gullig , men visst är han de fortfarande... kanske inte så jättemycket utseende mässigt men ni fattar...
nej nu ska jag gå och tvätta ansiktet och lite sånt... hoppas nu att min väckarklocka inte cpar sig imorgon bitti med..
puss

DEKAD Väckarklocka

här har vi min söta otroligt moderna väckarklocka  (;

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0