shoplist

hej sötisar , nu tänkte jag snart gå och lägga mig... vill inte försova mig , som jag alltid gör annars.. fråga mig inte hur jag lyckas ..
tänkte skriva en shoppinglista , för hur ofta händer de inte att man köper nått man redan har flera st likadana av? eller helt enkelt inte behöver och inte kommer använda nån gång. föör ofta säger jag (igen)

♥ höstjacka
♥ stövlar/skor att ha i vinter/höst
♥ jeans , vilken färg som helst igentligen
♥ underkläder
♥ vit t-skirt och vanliga basplagg
♥ söta halsband
♥ ny mascara & kajal
♥ färgade mysiga palestinasjalar
♥ enkel svart kofta
bubblare på listan är en svart kavaj , hihi

nu ska jag sussa , pusss


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0