paaain

gäsp... nu ska jag gå och sova iallafall , är sjukt trött och ska försöka sova mig frisk så jag kan gå till skolan imorgon,, men just nu har jag ont överallt.. dock tror jag att febern har gått ner sen imorse men jag kallsvettas fortfarande då och då .. ganska obehagligt..
annars så håller jag typ på att få ett blåmärke precis vid bh kanten vid revbenen, ett blåmärke på knölen på foten , ett på knät och så har jag ont i halsen och massa annat... stackrs mig..
men ska iallafall försöka imorgon.. vill ju inte missa allt för mycket nu när skolan precis börjat
puss




dagens låt är chris daughtry med what about now , den officiella videon hittar ni dock här

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0