nämen oj vad klockan är mycke.....

ja nu , ungefär 1,5 timme + sen jag skrev sist och jag har inte gjort mycke nytta... sitter fortfarande i badrock och blöta trosor ... hehe .. råkade liksom gå in i duschen med dom , smart ^^
nej nu ska jag sppeeda på lite , tänk att de alltid blir såhär... tidsoptimist? javisst
jag måste fan bättre på mig.. hur ska de bli på morgonkvistarna nu när skolan börjar... ska jag behöva gå upp 2 timmar innan jag tar bussen för att käka och klä på mig ?
jag gjorde iallafall en god smoothie med äpple och hallon idag, smarrriiiigt .. sen åt jag lite skinjkaa och avokado .. vi får se när jag tar lunchen sen..
ha en bra dag♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0