mys med sötnosarna

hejsan alla söta, hoppas ni haft en skojig dag , de har jag haft iallafll
mysigt att gå upp i lugn och ro och ha en heldag i stan med tjejerna , de kan man kalla mys !
men dessvärre började min morgon inge vidare då min "sjuke" pappa hade tagit slut på yougurten.... och jag som skulle göra smoothie liksom.. men då kom jag på nödlösningen att köra med turkisk yougurt , vilken snilleblixt va?
de smakade faktist helt okej , men tanken på att vi använder den för att göra bearnesås (?) gjorde upplevelsen lite annorlunda..  i stan så hittade jag ett par jeans , en palestina sjal och så köpte jag min jacka , så jag är riktigt nöjd (:
lägger upp bilder senare... då kan jag iallafall stryka några grejer från min shoppinglista (;
nej nu tänkte jag gå lite berserkargång i mitt jeans"förråd" för att rensa ut de jag inte kan ha , eftersom mamma påstår att jag har så många , not liksom !?
sen ska jag rulla iväg mot träningen , skriver sen när jag kommer hem
puuss


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0