im hopping in the vattenpölars :D

halloj bloggir , har ganska tråkigt nu och är oerhört trött så jag tänkte sova nu... idg åkte jag hem till johanna vid 3 och träffade gabriella och johanna där , vi satt och snackade lite , hade kul på msn med en kille och lite sånt ;D
sen drog vi vidare hem till gabriella i spöregnet... vi gick från vågens till brandbergen c och jag och johanna blev typ dyngsura , hah .. och jag hade ju mina ballerinas med hål i så fötterna bara gled runt i skorna , sen kuta vi till bussen och tog den en station , skööönt ... sen gick vi av och jag gick utan paraplyt ( gabriella blev typ inge blöt eftersom hon höll i de hela tiden :P ) och kännde hur regnet piskade mig i huvet ... sen så förlorade jag kontrollen över mig själv och började hoppa i alla vattenpölar.. och när jag skulle hoppa i en flög min sko av , hahah .. kul va de minsann.. sen när vi tillslut kom till gabriella käkade vi kycklingsoppa och rabarberpaj , de var smaskigt iallafall , de gjorde promenaden värt de (;
sen kollade vi på house of wax ( blev ingen träning för min del , vem har lust att träna i konstant spöregn på gräs igenligen ?),  den var ganska bra faktist.. har hört lite om den men den var nog bättre än vad jag trodde faktist , lite scary var den allt , haha eller jag ska nog inte säga nått ... ( g & j vet vad jag menar x)
nej nu ska jag hoppa i sängs , imorgon blir de stan med kusinerna.. ska försöka o få hem lite nya underkläder (är i stoooort behov) och sen när jag kommer hem ska jag tigga sponsring av mamma , mitt fel att jag typ har växt ur alla mina bhar? :O
puss

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0