i'm finished !

usch , jag är helt slut.. var ute från kl 10 idag tills kl 7, tar på krafterna.. dessutom i mix cupen så blev jag i stort sett "hockey-tacklad" av en tjej på de andra laget... hon måste haft pms eller nått för hon sparka ner mig ... och nu kanske jag har en blödning i vaden , igen "wo-ho" .. jag som ska jobba imorgon också ... urrrrrrrrrrrrrrk..
dessutom har jag slagit upp ena knät och de är ju jätte fab ... *suck*
jag tänkte ju kanske ha kjol på skolstarten .. menmen .. någon har nått imot mig hela tiden..
nu ska jag trösta mig själv med lite annanas milkshake medans jag försöker röja lite i mitt rum , jag vet inte vad som hände med mig igår men jag fick värsta rycket och bara började hänga upp alla saker :o
nu är de bara skrivbordet och alla väskor som ligger kvar på golvet xd
men på ung 08 delade dom ut massor av gratis saker och jag vann en t-shirt hos polisen och fick en gul tomte från parlino ;d hihi
de gjorde mig lite gladare iallafall (a)
nu är jag klar (:
pussss

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0