ha begääääär

ibland när folk skriver att dom verkligen verkligen vill ha något har jag svårt att förstå känslan ibland , men nu har de slagit mig  .. dehär skärpet jag ville köpa på h&m i tyskland såg jag häromdagen i stan på en av butikerna på hötorget... men självklart så var de slutsålt -.-  någon som sett de i någon annan h&m? tror de tillhör trend ...
tänker mig dehär till en vit oversize t-shirt eller helt enkelt kanske till några byxor ? de jag är mest kär i är nog färgen... mmmm.... jag vill ha här och nu ! internet beställning nästa kanske?

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Då e vi två, jag behöver också ett brunt flätat skärp....

2008-08-17 @ 15:54:57
URL: http://nathaliiies.devote.se

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0