goder eftermiddag

godmorgon , idag fick jag sova ut läänge och de var skönt , hade ställt ett alarm på 11 ( brukar ställa på 10) men stängde av de och sov vidare till halv 2 när mamma ringde , ska ta min sista gardasil spruta på tisdag... men mamma som är så smart tog ju en tid 15.15 , bussen går ju liksom hemifrån mig 10 över ? no way att jag cyklar dit och blir svettig liksom ^o)
nej nu ska jag väll typ fixa lite frukost sen ska jag packa upp mina väskor från polen o så.. eftersom jag inte gjort de än .. nej nu ska jag ner och försöka mig på en smoooothie , hehe.. jag har alltid kallat mina milkshakes för smoothie men nu ska jag minsann göra en riktig (;
pussar

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0