"förstA" skoldage n

hej sötnosar , sitter här och äter en päronsplit (a) bad me.... ska ju va nyttig !
har varit hemma ett tag ... setat och degat i köket och värmt min mat typ hundra gånger eftersom den hunnat bli kall hela tiden.. greaat .. idag hade vi iallafall vår första "riktiga" skoldag , vi hade en kurs som heter krig och fred och den innehåller so , historia och hemkunskap.. och idag snackade vi om tvättråd , woho
soft lektion iallafall .. försov mig lite så jag kom lite försent .. men ja de gjorde inte speciellt mkt
på eftermiddan hade vi idrott och vi hade lite olika stafetter ,mitt lag vann 2 /4 så vi borde ju ha vunnit?
nej nu ska jag smaska klart på min glass medans jag kollar slutet på fotbollsfinalen , sen ska jag även en sväng med mamma till farsta så jag har offrat mig att följa med henne och handla lite mjölk och sånt med.. sen har jag träning.. så ska jag försöka lägga mig lite tidigare så jag kan njuta av min sovmorgon.
nu avslutar jag med ett visdoms ord sagt av profeten själv , min bror
"om man lyckas att misslyckas , har man då lyckats eller misslyckats ? "
pussss

Kommentarer
Postat av: gabriella

din bror är en riktig tänkare

2008-08-21 @ 21:23:23
URL: http://gabriellla.devote.se
Postat av: gabriella

din broder är en riktig tänkare

2008-08-21 @ 21:24:18
URL: http://gabriellla.devote.se

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0