blades of glory

hmmm.. ja vad tänkte jag få sagt nu .... tänkte pallra mig till kojs och sova några timmar...
juste... blades of glory var faktist ganska bra , fick mig ett antal skratt (; haha , rekomenderar den till folk som... ja... gillar lite sköna komedier (;  kan inte sluta skratta åt vissa scener fortfarande... så sköna.... hehe
men imorgon gör jag inte så mycket förutm att jag har match kl 3 , skönt.. kanske ska skriva klart en grej i svenskan om orkar... jo men de får jag nog ta o göra.. sen ska jag fortsätta dona lite i mitt rum och sånt , och sen på kvällen ska vi till kusinerna och fira faster , hoppas de inte spöregnar för då kanske jag kan använda min rosa kjol (:
sen ska jag försöka fundera ut hur man ställer in min nya väckarklocka att ringa på en tid och inte 5 minuter efter man dragit upp den.. men annrs ska jag försöka gå så tidigt som möjligt i säng för att orka med måndagen.. men nu ska jag inte låta deprimerad ..
puss på er sötisar


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0