080808

godmorgon sötisar, efter att ha såsat i nästan 2 timmar nu tänkte jag att de var dags att komma till tals (:
jag fick ungefär... 6 timmars sömn , jag fattar inte hur jag kom upp vid halv 11 efter att ha lagt mig 4 liksom ? tänkte igentligen inte gå och lägga mig så sent men jag var inte trött och tiden bara flög iväg och sen var klockan 4 , hah..
jag vaknade liksom typ före nathalie och johanna så jag känner mig stolt :D
nej nu måste jag skärpa mig.. tänkte föresten gå ner o käka nått.. men känner mig inte speciellt hungrig så vi får se, idag ska jag och n&j in till stan och så , eftersom de är 08 dagen i stockholm c ... vi kanske kikar förbi gärdet där de är "slaget om stockholm" . har inte tänkt o va med men de vore ju kul om man såg nått (;
haha nu känner jag mig lite mesig .. men de ska ju regna också typ så..
heja söder iallafall (:
nu ska jag käka frulle , puss

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0