tooorsdag

hihi halloj därute , just nu är jag hemma . har precis käkat och sitter igentligen och kollar på tv.  men kännde mig tvungen att skriva lite (:
idag hade vi kurs , historia.. vi skulle ha rollspel om galleleo gallilei eller vad han hette. vi blev indelade i två grupper , en som va imot honom och en som va med honom . och gissa vem jag fick va.. PÅVEN !  riktigt skojsigt asso... ellinor fick vara gallileo så jag kännde mig inte så utanför (;  men varför fick jag va påven liksom ? min lärare sa att de bara var för att jag satt där jag satt men de tror jag inte på :o
jag fick också en såndär superhet påve mössa också .. xD och mitt jobb var att i början "välkomna" alla till mötet och sen ge folk ordet , och sen avsluta mötet . först så satt alla vända mot mig . jag hade inte på hatten , för jag trodde inte att jag behövde de 8-)  så jag satte på de och sa " ja.. ehh... jag välkomnar alla till dehär mötet.. " sen fick jag säga ja grupp 1 och typ grupp 2 och sen satt jag där och lyssnade och skrattade , mest åt challe ;D
sen skulle jag bestämma vilka som vann , hur svårt som helst .. hoppas inte de va seriöst bara .. heh ..
eftermiddagen va ju verkligen suuuuuuuperkul då jag inte hade gympakläder med mig så jag fick sitta och skriva teori uppgifter .. -.-
nu måste jag hoppa in i duschen innan jag åker till min sötnos nathalie (:
pussar ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0