tisdag

hejsan hoppsan ! nu har jag typ skrivigt klar min uppsats . vet inte om jag är sådär "supernöjd" direkt men . självklart siktar jag på högre betyg men tror jag blir glad om jag får g på den här uppsatsen ändå . jag har försökt att ta med mycket egna tankar och så men har inte skrivigt speciellt långt precis. idag i skolan fick jag jobba på den på förmiddan och på eftermiddan så åkte alla 8or i vår skola till drottningatan och scandia biograf för att kolla på en estnisk film som hette klassen . den var väll helt okej , den va baserad på en riktig historia , och emma berättade att hon hade hört om nått liknande för ett tag sen . och när jag tänkte efter hade jag nog de med . filmen handlade om joosep som blir mobbad av hela klassen och sen så säger en kille imot och då börjar hela klassen mobba båda dom . den slutar med att joosep och den andra killen skjuter ner alla mobbare och sen dödar josef sig själv . även fast filmen va väldigt seriös så hände de några gånger att man skrattade vid lite fel tillfällen och sånt . hehe.. men de är ju lite sånt man tycker e kul i den här åldern.. eller jag vet inte ..

 btw . blir jag hemma resten av veckan faktist, de va ju planerat att vi skulle till sälen men tyvärr blev de inställt . igentligen så hade jag faktist tappat lusten att åka lite.. så kännde faktist en liten lättnad . men visst skulle jag velat åka lite skidor :)
blir lite shopping och lite sånt i helgen . behöver bo hos nån då eftersom vi ska knipsa av rören (?) hemma och därför inte kommer ha tillgång till toa och sånt. så vem ska jag våldgästa då mån tro ?
hihi godnatt och puss på er ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0