suck

åh vad jag blir sur , igår kväll strax innan jag skulle lägga mig skrev jag maffiga långa blogginlägget och när jag är klar och ska sätta dit ett hjärta på slutet så stannar datan . fyfan vad arg jag blev då . ååååååååhhhåå liksom.
idag hade vi föreläsning med fotbollsaliansen . de va ganska intresant då dom tog upp om huliganer och "fotbollens-kretslopp" , måste säga att båda killarna som föreläste var lite roliga (;  och jag tror att djurgårdaren smyglyssnade på allt jag sa för om jag sa nått som de va ute efter så sa han jämt , ja någon sa ju blabla...  hela tiden , även fast jag sa de jättetyst .. (tror jag iallafall ^^ )
på eftermiddagen skulle vi ha spanska men då vår spanskalärare var hos doktorn tog vår mentor hand om oss och gav oss ordböcker som vi skulle jobba med . inte var de speciellt lätt direkt.. sen när vi skulle ha studietid så jobbade jag matte , han inte så mycket mer eftersom jonte jämt tog mitt mattehäfte och började spela fotboll och springa runt med de i korridoren :P  men jag hann iallafall klart med kapitlet , sen så hann jag typ bara hämta mina grejer innan vi skulle sluta . väldigt jobbig dag , not
nu måste jag snart fixa lite mat , pussar ♥


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0