söndag

god kväll på er , har inte skrivigt nått idag .. har påbörjat flera inlägg och när jag inte suttit vid datan har jag tänkt över några som jag tänkt skriva . men så har de icke blivit. dagen har iallafall ägnas åt att spela match , hade samling 12 och kom hem strax efter 3 så där flög ju några timmar iväg. sen har jag mest legat i sängen och kollat på första säsongen av antm . tänk att de har gjort 10 säsonger , de låter helt sjukt ( just nu går ju säsong 9 i sverige men i usa är dom mitt i säsong 10)  , de är en helt otrolig skillnad på säsongerna, kvaliten känns så mycket bättre. filmarna är också så mycket bättre . igår ägnade jag större delen av kvällen åt att kolla på säsong 1 , timmarna rent ut sagt flyger iväg , ett avsnitt är ju ca 50 minuter men de känns som 10 minuter eller nått .
nu ska jag snart hoppa i säng , puss på er ♥


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0