söndag

nu skriver jag igen , blir ett kort inlägg innan jag måste återgå till pluggandet.. supertråkigt verkligen.. :/
idag laddade jag upp lite bilder från london och så , ganska fina men de kanske beror på att man hade en sån skillad fotograf ? (a)  har också fotat lite av mina köp som jag tänkte lägga ut lite senare . dom bilderna blev väll sådär men man ser iallafall ganska bra på dom (;
nu ska jag pysa och äta lite hämtmat från pizza hut 
lägger ut lite mer bilder sen , puss

image90

jag på sushi resturangen med rullband (;  om ni tittar upp här över så ser ni min hög med tallrikar , haha åt ganska mycket då, minen bjuder jag på ;D

image91

udda kompisar eller vad ? fotade denna i nån park på lördagen , där fanns de tama ekorrar som åt jordnötter . fick mig ett litet gott skratt där (;

Kommentarer
Postat av: Åsa

vilken söt ekorre och rolig resturang:)

2008-04-06 @ 20:52:16

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0