sommarväder

hejsan på er , är hemma nu under dagen då jag måste plugga klart med mitt arbete om japan . har ju inte kunnat göra de i veckan eftersom jag sovit hos gabriella och de skulle kännas lite taskigt om jag jobbade där , haha eller jag vet inte . får ägna helgen åt de istället . sitter nu och äter lite godis (hihi jag är busig (; ) som jag köpte igår efter min match. köpte typ ett helt kilo , även fast vi inte åt så blev de bara ett litet lager på botten kvar . typiskt maxi , jag lovar att dom hade mixtrat nått med vågen !
nu ska jag jobba lite och sen ska jag och linn ta en promenix och köpa en glass , månne de bli en cornetto citron den här gången? :) sen ska jag plugga mer och sen åka till trollbäcken för att köpa hem lite sushi , orkar nämligen inte äta nån micromat just nu .. och sedan se på djurgården - malmö på tv4 . sen vidare hem till gabriella , igen (;
ska försöka lägga upp lite bilder på min shopping i london , men de blir bara lite eftersom de är ganska mycket utspritt just nu , lite är hos gabriella och lite är hemma . men vi får se :)
pussaar ♥

Kommentarer
Postat av: Åsa

jag tyckte cornetto citron inte var god, smakade ganska mjöligt

2008-04-05 @ 17:50:18
Postat av: erika

då har vi inte ätit samma glass, den är ju ap god :D

2008-04-06 @ 14:19:48

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0