soliga torsdag och första doppet :D

hejsan hoppsan ,
vilken mysig dag jag haft , vaknar hos mina underbara kusiner vid halv 7 och jag är typ inte ett dugg trött . jag skiner ikapp med solen , nästan (:
gick till bussen lite tidigt så jag stannade vid stimmet och gungade lite för mig själv , sen så väntade jag på busshplsn i typ 5 minuter. dagen började med historia och idag tog vi upp seklet upplysningen ( franska rev.) , vi fick läsa robinson crusoe och svara på lite frågor , sen så spelade vi lite frågesport om renässansen och upplysningen . vårt lag fick 9/10 , och den ända frågan vi hade fel på var vilken svensk stad som bildades på typ 18 nånting.  och vi viste inte ens de eftersom vi inte jobbat om nått sånt :P
på eftermiddagen hade vi idrott , vi var nere på rudan , och de första vår idrottslärare säger att vi ska ha uppvärmning . vi ska springa ett varv runt rudan ( den lilla .. typ )
och jag bara neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej ,. men jag pallrade mig igenom de iallafall , gick väll lite men jag kan väll skylla på att jag ramlade från en stubbe påväg till rudan ( smart jag veeet ^^ ) och typ halv-vrickade foten lite , och att jag fortfarande har ont lite i låret sen en träning förra veckan . hehe , ändå blev jag typ 6 eller nått , helt otroligt liksom :P   sen spelade vi brännboll , som jag suger på.. kan liksom inte kontrollera en sån liten boll . och så kan jag inte slå . mitt lag förlorade med 4 poäng .. inte jätte oväntat direkt .. sen när klockan var 2 så skulle vi "gå en promenad" , som igentligen var en "lek" . vår lärare utplacerade oss på olika ställen längs vägen runt sjön och sen skulle man typ gå och hälsa på varanda och säga ' hej jag heter erika och jag gillar blablabla.. '
jag stog typ nånstans i mitten av stigen och fick typ vänta gaaanska länge på att nån skulle komma . + att jag bara hade t-skirt och jag fick stå i skuggan . jättekul.. -.-   fick lite roligare när jag blev "växlad" och fick börja gå längs stigen och hälsa . jag gick bakom jonathan och sen så gick vi tillsammans , blev lite roligare så , då snackade vi om att madde och rikard hade gått förbi honom och hållt varandra i handen , och senare fick vi även bekräftat att jocke hade sagt till rikard nått om att han va tillsammans med madde , och då hade rikard sagt , jag får ju iallfall nått. jag hade inte sagt de bättre själv altså :D   vi fick ju först reda på att madde smågillade rikard när vi frågade vem av jocke och rikard hon skulle välja , då sa hon rikard , såklart . han (jocke) är ju typ ett psyko .. och vi bara blir helt chockade ( vi har kallat rikard för psykopaten under typ hela 7an)  och säger att vi typ lugnt skulle välja jocke.. 
lite skum dag måste man säga och jag åkte hem sen mötte jag lilla charlie och vi gick och badade , haha
jag doppade mig ju först ofc,  charlie kom typ 10 minuter efter (:  sen satt vi på stranden och snackade lite allmänt ,
nu är jag hemma och nu är de tv-soffan och lite vegabaren som gäller (:
 mitt tips för dagen är 3-1 till dif
pussar ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0