onsdag * morning

morsning på er ! är typ supertrött.. gick upp lite tidigare så att jag förmodligen kunde vakna till lite bättre (: bara för att skriva nått så tänker jag nu på att skriva en shoppinglista , hehe .. hur kan jag fortfarande va sugen på att shoppa när jag nyss va i london kan man undra.. jo jag saknar fortfarande grejer som jag behöver ha så,, har typ ingen bättre anledning.. eller... att jag bara e sugen ? (a)

? ljusa jeans , behöver igentligen mer än ett par..
? klänningar i allmänhet
?  våriga toppar
? flera ljusa ( gärna mönstrade) halsdukar
?  tunna vantar

för tillfället kommer jag inte på så mycket mer , men jag vet att de är så mycket mer jag vill köpa , lite önsketänkade men ändå . har ju fortfarande ganska mycket pengar kvar från london (:
nu ska jag gå och äta frulle  , puss ♥


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0