lördag

hejsan allihopa, vilken härlig lördag de har varit ! gick upp vid 10 imorse och vid 11 åkte jag ,  gabriella , nathalie och sofia till stan . vi såg filmen "superhero movie" , trodde först inte att den skulle va så bra men den överaskade mig ganska positivt och de va inte många gånger man inte skrattade . början var helt klart roligast :)
men en sak som va störande va att hon som satt bakom mig i början av filmen sa åt några på hennes rad - åh men nu kan ni väll va tysta . och under hela filmen sitter hon och asgarvar jättehögt . de va nästan att man ville klippa till kärringen på käften asso! jag och gabriella blev väldigt störda av henne .  i stan hann jag ju köpa lite saker också  , köpte ett par jeans , en blommig topp , ett vitt linne och ett par randiga skor . är mycket nöjd måste jag säga :) och när jag kom hem väntade även en ny dator ( lite på tiden eftersom jag fick den i födelsedags present för typ 3 månader sen :P ) . sen åkte jag och päronen till söderby krog där vi åt middag. riktigt trevligt och god mat måste jag säga . sen när vi kom hem så kollade vi på borat, jag har ju sett den förr men pappa skrattade riktigt mycket . allltid kul att nån har kul iallafall . nu ska jag plocka isär min dator och sen sätta ihop den nya . får se hur lång tid de tar..
pussar ♥




håll tillgodo med denna video från alexander bards tid i army of lovers . är han inte bara så snygg eller ? ;D

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vilken tur att du har mig;)
annars skulle du inte ha något klipp att visa upp...

2008-04-13 @ 20:08:53
Postat av: Åsa

defenitivt är han snygg:)

2008-04-15 @ 18:58:26
URL: http://tvins.blogg.se

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0