japaaaan

nu skriver jag igen , datan har varit helkonstig så jag har typ varken kunnat jobba eller blogga . den har hackat jättemycket och musen har varit jätteseg. i japans ära har jag också ätit lite sushi , de va ett tag sen känns de som . fast senaste gången var i london men de känndes lite annorlunda eftersom den kom på rullband (;
har iallafall skrivigt lite om japans styrelseskick och lite geografi , blir att plugga gärnet imorgon och på måndag då . vore snällt om någon kunde tipsa mig om nån japansk kändis för jag hittar verkligen ingenting ! tycker också de är ganska jobbigt att hitta sevärdigheter , sökte och kom in på nått resebolags sida och dom hade jättemycket sevärdigheter . men vilka sevärdigheter kan vara nämnvärda i mitt arbete ? har iiingen aning . well , nu ska jag kila till bussen . hörs imorgon
puss ♥


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0