enkel klänning goes partyfin

image105

idag tänkte jag visa lite dagens outfit , men eftersom jag bara strosade runt i min rosa klänning från ginatricot så tänkte jag piffa upp den lite , rev lite i garderoben efter ett snyggt skärp , men istället hittade jag den här söta sidenskarfen som jag hade när jag va liten , blev klännigen inte så mycket snyggare ?
här har jag även ett par skor jag köpte i london , behöver ha skor innomhus nu eftersom vi bygger om och de är mycket grejer på golvet och så ,
nu ska jag iallafall kolla lite på tv
puss på er ♥

Kommentarer
Postat av: Åsa

skorna va as snygga

2008-04-27 @ 10:24:41
Postat av: vendela

det blev fint det :)

2008-05-03 @ 18:50:55
URL: http://psalmijanuari.blogg.se

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0