dagens klumpighet ^^

tjooo , nu ska jag snart gå och lägga mig , men tänkte skriva några rader innan jag stänger av datan (:
efter jag och lille charlie hade vart och badat så gick vi iallafall hem till mig , var där i typ 20 minuter och sen skulle min lille charlie hem igen , hihi . vi gick utanför dörren och jag skulle låsa , klumpig som man är så lyckades man tappa nyckeln i springan mellan dörren och ..öööhh.. trappan ? xD
och då började jag stå och försöka vispa ut den med emils gammla hockeyklubba , dehär gick förstås inge vidare måste jag säga .. jag grävde rättare sagt ner den i gruset ,  sen gav jag upp :P  efter de satt jag vid datan och vid 8 kom pappsen hem , de gullet hade stått och köat i vegabaren bara för min skull , känner mig lite hedrad här (a)
hihi , sen kollade vi på aik - dif, och den matchen slutade 1-1 . vet inte om de va speciellt bra resultat direkt.. eftersom djurgårn hade 1 man mer sista 10 minuterna och hade hur många lägen som helst ! men man var halft utspelade i första så jag antar att de va ett ganska rättvist resultat ..  i pausen stack pappsen och jag upp till dörren med en kofot och lyfte på värsta stenplattan , då skulle jag bara hitta nyckeln under allt grus , och som sagt .. jag hade vispat ner den en bit  . lite komiskt iallafall ;D
nu ska jag gå och sussaa
nattipuss på er ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0